De ce ar trebui să vă stimulați angajații?
Pur și simplu, pentru că muncitorii fericiți sunt muncitori productivi.
Satisfacția angajaților ar trebui să fie importantă pentru organizațiile care nu doresc să treacă talentul lună de lună. Cu toții ne bucură să fim recompensați pentru eforturile noastre.
Într-un studiu, organizațiile care au oferit unul sau mai multe programe de recunoaștere au avut o rată de rotire scăzută între zero și cinci la sută. Deoarece churn costă bani companiilor, menținerea angajaților fericiți și angajați are ca rezultat mai multe profituri pentru afacerea dvs.
30 Exemple de stimulare a angajaților
Există multe stimulente diferite, deci cunoașterea a ceea ce își doresc cu adevărat angajații este o provocare. Mai jos sunt 30 de stimulente diferite pentru care angajații dvs. sunt cel mai probabil interesați. Răsfoiți-le și încercați câteva sau toate pentru a vă motiva lucrătorii.
1. Numerar
S-ar putea să pară evident, dar stimulentele vechi bune nu sunt ceva de trecut cu vederea. Aceasta ia forma unor bonusuri, partajarea profitului sau premii în bani.
2. Călătorii
Pentru mulți angajați, călătoria este una dintre cele mai dorite recompense ale acestora de la un angajator. Își amintesc de o călătorie câștigată mult mai mult decât își amintesc de o recompensă în bani.
Acest lucru are sens, deoarece este un mod de a construi amintiri și experiențe de viață. Călătoriile îmbunătățesc starea de spirit și valorifică spiritele angajaților.
3. Ridică
Oferirea de majorări ca stimulent este o opțiune viabilă pentru mulți angajatori. Este o modalitate clară de a-ți arăta aprecierea pentru munca bine făcută și îți permite să te uiți cu adevărat la performanțele unui angajat în mai multe domenii.
4. Recunoaștere
Chiar dacă recompensele tangibile sunt frumoase, aproximativ 38% dintre oameni consideră că recunoașterea pentru o muncă bine făcută este la fel de importantă.
Dacă doriți să vă mulțumiți toți angajații, asigurați-vă că oferiți un anumit tip de recompensă tangibilă împreună cu factori de recunoaștere.
5. Carduri cadou
Majoritatea oamenilor primesc carduri cadou ca premiu de dorit. Distribuiți carduri cadou de care majoritatea oamenilor se vor bucura.
De exemplu, o rundă de golf la terenul de golf local nu este ceva ce toată lumea va iubi, dar este un card cadou pentru o cină plăcută.
6. Articole de marcă
Distribuiți articole cu marca companiei dvs. ca și cum ar fi bomboane. Aceasta este nu numai o recompensă plăcută pentru angajați, ci servește și ca reclamă gratuită pentru compania dvs.
Angajatul primește un tricou nou, pe care îl poartă și îl adoră, iar toți cei pe care îi întâmpină în timp ce poartă acea cămașă vă văd numele de marcă.
7. Prânz cu liderul
O dată pe săptămână sau lună, petreceți ceva timp cu un singur angajat. Plătiți-vă prânzul și lăsați-i să aleagă unde vor să mănânce.
Investiți cu adevărat în angajații dvs. și va avea rezultate în loialitate și motivație.
Puteți face acest lucru în câteva moduri. Puteți roti pur și simplu prin lista angajaților dvs. în ordine alfabetică sau puteți alege cei mai performanți. Dacă aveți o companie deosebit de mare, este posibil să trebuiască să faceți întâlniri de grup mai degrabă decât evenimente individuale.
8. Parcare mai bună
Angajații dvs. trebuie să meargă pe mai multe blocuri pentru a ajunge la birou?
Alegeți un angajat al lunii și recompensați-l cu un loc de parcare la nivel de CEO chiar în fața clădirii. Acesta este un avantaj plăcut care nu vă costă altceva decât un loc de parcare, dar îi motivează pe angajați să se străduiască pentru acel loc, în special pe vreme rece.
9. Educație
Dacă doriți ca angajații dvs. să fie printre cei mai bine pregătiți angajați din industria dvs., investiți în educația lor.
De exemplu, pe măsură ce ating niveluri specifice în cariera lor, vă puteți oferi să le trimiteți la o conferință sau să le plătiți pentru a urma un curs la colegiul local pentru a-și extinde cunoștințele.
10. Îmbunătățiți-le echipamentul
Dacă întrebați pe oricare dintre angajații dvs., acesta va fi probabil în măsură să vă ofere cel puțin un produs sau instrument care consideră că ar putea fi actualizat, înlocuit sau actualizat.
Recompensați-vă angajații cu scaune noi de birou, un mouse ergonomic, birou în picioare sau poate chiar un computer sau laptop nou.
11. Petreceri
Oamenii adoră petrecerile.
Sărbătoriți zilele de naștere, aniversările la serviciu, câștigurile de afaceri sau poate doar printr-un eveniment de cravată neagră în birou, doar pentru dracu. Oferiți echipei dvs. un punct de plăcere distractiv pentru a lucra și aștepta cu nerăbdare.
12. Vinerea ocazională
Dacă aveți un cod vestimentar mai formal, acesta va fi cu siguranță atrăgător pentru angajații dvs. Nu trebuie să fie limitat doar la vineri, dar a le oferi șansa de a renunța la cravate și fuste creion este un mod frumos de a menține cultura și performanța.
13. Office Shopping Spree
Acest lucru nu înseamnă că îi duceți pe toți la cel mai apropiat centru comercial de pe banii companiei.
Dar ceea ce puteți face este să oferiți echipelor sau persoanelor care se descurcă bine un buget prestabilit pentru a cumpăra tot ce ar dori să adauge la birou (în mod rezonabil, desigur).
Dacă se potrivește culturii la locul de muncă, poate că vor investi totul într-o masă de fotbal!
14. Proiectul de service al echipei
Există o șansă destul de mare ca cel puțin o mână de angajați să aibă o organizație caritabilă sau non-profit în care sunt investiți. Un stimulent extraordinar este să ofere oportunitatea de a dona organizației lor la alegere.
Dacă personalul dvs. este puțin mai practic, atunci poate că vă puteți întruni la birou pentru a merge și a face voluntariat la nivel local.
15. Oprire suplimentară
Este important să includeți timp liber sau zile de vacanță în pachetul dvs. de beneficii, dar câștigarea cu câteva zile în plus mai mult decât media poate tenta mulți angajați să împingă puțin mai sus pentru rezultate excelente.
16. Gustări Surpriză
Fie că este vorba de o surpriză, de un brunch servit sau de un camion de mâncare în interior (coș de înghețată oricine?), Mâncarea este un motivator excelent.
17. Ziua câinilor
Oamenii își iubesc animalele de companie și majoritatea oamenilor le-ar plăcea să-și aducă puii la birou pentru o zi.
Desigur, consultați proprietarul, respectați orice alergie din cadrul echipei dvs. și asigurați-vă că toate animalele sunt la curent cu fotografiile și sunt bine antrenate.
18. Trofeul de călătorie
Introduceți un trofeu teribil de coleg de echipă în birou, care este transmis persoanelor în timp ce îndeplinesc anumite obiective. Îl poți juca promovând o concurență sănătoasă sau permiți angajaților să o transmită din proprie inițiativă celor pe care îi consideră meritori.
19. Zidul Famei
Peretele râvnit a fost imortalizat în comedii de sit de veacuri. Fotografiile angajaților lunii determină un sentiment de uimire și aspirație.
Nu este o idee proastă să-l încorporezi în propriul birou, mai ales dacă îl poți face prostesc sau distractiv.
20. Pachet de îngrijire
Pentru angajații care au făcut o mișcare suplimentară sau pentru cei pe care ați primit feedback minunat de la clienți, luați în considerare crearea unui pachet de îngrijire plin de bunătăți frumoase, fie pentru biroul lor, fie pentru a le duce acasă.
Aruncați niște gustări, bomboane, poate un card cadou sau un swag de companie pentru a vă arăta aprecierea pentru eforturile lor.
21. Biblioteca de birou
Promovarea educației și creșterii în echipa dvs. este importantă dacă nu doriți ca acestea să se platească sau să devină stagnante. Aduceți câteva cărți legate de industrie pe care le pot prelua pentru a-și continua abilitățile și dezvoltarea profesională.
22. Lucrați de acasă
Acest lucru este incredibil de important dacă doriți să evitați epuizarea angajaților.
Odată ce un angajat atinge o anumită etapă de angajare, să presupunem, de exemplu, șase luni, oferiți-le câteva zile în care să poată lucra de la distanță din confortul propriei case.
23. Turul fabricii de bere sau degustarea vinului
Acesta este un mare eveniment cultural, precum și un stimulent. Dacă aveți fabrici de bere locale sau vinării în apropiere, sponsorizați o excursie la una ca recompensă pentru un trimestru excelent sau un mare câștig.
24. Calitatea de membru la sală
Aceasta este o idee destul de populară. Există o mulțime de săli de sport care oferă tarife reduse pentru companii sau au oferte speciale pe tot parcursul anului. Este un mijloc destul de ieftin de a vă încuraja personalul, promovând în același timp un stil de viață sănătos.
Dacă clădirea dvs. de birouri are o sală de sport în ea, căutați ce ar fi nevoie pentru a avea acces pentru personalul dvs.
25. Anul îndepărtat
Acesta este un stimulent foarte interesant, dar poate că nu este pentru toată lumea. Ideea este că sponsorizați un angajat, deoarece lucrează de la distanță în străinătate, timp de șase luni sau un an.
Este menit să le îmbogățească experiențele de viață și să promoveze noi perspective și diversitate în forța de muncă. Bineînțeles, acesta poate să nu fie în bugetul fiecărei organizații, dar dacă îl puteți balansa, merită resursele.
26. Ziua Spa
Indiferent dacă aduceți o maseuză la birou sau tratați un membru al echipei într-o zi la un centru spa local, oferirea personalului dvs. de o oportunitate de relaxare și reîmprospătare este un stimulent excelent.
27. Rambursarea kilometrajului
Navetarea vine cu teritoriu în majoritatea industriilor, dar nu face ca vehiculul să fie mai puțin obositor. Luați în considerare oferirea rambursării kilometrajului ca stimulent pentru cei care navighează pe o distanță lungă sau sunt adesea pe drumuri în timpul companiei.
28. Gardă pentru animale de companie
Nu este neobișnuit ca proprietarii de animale de companie să simtă o anumită măsură de vinovăție pentru că și-au lăsat prietenii blănoși în pace pentru cea mai mare parte a zilei. Oferiți să plătiți pentru un abonament de îngrijire pentru animale de companie pentru o anumită perioadă de timp pentru angajații care și-au arătat loialitatea față de companie sau care au atins un moment important de angajare.
29. Îngrijirea copiilor
Desigur, este cu siguranță o nevoie mai mare de servicii de îngrijire a copiilor decât una pentru pisică sau câine.
Aduceți contribuții personalului dvs. care are nevoie de asistență pentru îngrijirea copilului.
30. Apelarea Dibs
Dacă biroul dvs. are unele facilități destul de îngrijite, atunci puteți crea o concurență prietenoasă cu acest stimulent.
Organizați un concurs lunar în care angajații trebuie să îndeplinească o anumită cotă în munca lor pentru a câștiga „dibs” de apel pentru luna următoare. Vor primi prima alegere de gustări și pauze de prânz, tăiate în linie pentru imprimantă și orice alte idei demne de gândit la care vă puteți gândi.
Sfaturi pentru o mai bună implicare a angajaților
Chiar și cu cele mai tari și mai atrăgătoare stimulente din lume, poate exista încă un fel de deconectare între angajați și munca lor uneori. Menținerea angajamentului și satisfacției angajaților nu este o soluție simplă.
Iată doar câteva sfaturi despre cum să păstrați angajamentul angajaților dvs.:
Sondaje de angajare a angajaților
Nu toată lumea se simte confortabilă abordând conducerea cu opiniile sau preocupările lor. Faceți-le ceva mai ușor pentru ei prin efectuarea de sondaje de angajare a angajaților.
Acest lucru le oferă o invitație deschisă să vă atragă atenția asupra oportunităților de îmbunătățire și vor aprecia să fie auziți. Puteți utiliza instrumentele și aplicațiile de sondaj online pentru a face colectarea feedback-ului eficientă și ușoară.
Grupuri de resurse pentru angajați
Grupurile de resurse ale angajaților (ERG) sunt asociații voluntare, conduse de angajați, în care membrii echipei se pot uni pe baza intereselor sau a experienței comune.
ERG-urile oferă oportunități de conducere și oferă angajaților o platformă pentru a-și auzi vocea, ambele lucruri excelente pentru implicare.
Inițiative de implicare
Managerii au multă putere pentru a-și motiva personalul. Nivelurile mai ridicate de inteligență emoțională din managerii dvs. permit angajaților dvs. să fie mai autentici prezenți în munca lor.
Depinde de manageri și conducere să facă o mare parte din munca de zi cu zi pe care implică angajamentul, așa că asigurați-vă că îi educați cu privire la modul de a-și păstra rapoartele investite.