Siguranta la locul de munca

septembrie 29, 2021 0 Comments

Depaseste asteptarile angajatorului

Poate este de la sine inteles, dar sa faci pentru un proiect mai mult decat se asteapta cei din jur este o buna modalitate pentru a te face remarcat/remarcata.

Nancy Halpern, executive coach declara pentru Monster.com ca este indicat ca intotdeauna sa aiba o viziune foarte clara asupra asteptarilor managerului tau. Intrebari precum “Cum ar putea fi definit succesul pentru acest task/proiect?” sau “Cum voi stii ca am rezolvat cu succes acest task?” te pot ajuta sa intelegi foarte bine cum ar trebui sa abordezi problema.

O situatie comuna care apare in randul angajatilor cu senioritate dintr-o companie este scaderea gradului de eficienta si productivitate pe masura ce castiga si mai multa experienta, potrivit lui Susan Hosage, consultant HR. “Din pacate, angajatii care se afla de mai mult timp intr-o companie de cele mai multe ori isi pierd entuziasmul pe care il aveau la inceput si incep sa livreze sub asteptarile managerului.”

Go the extra mile

Fie ca decizi sa te implici intr-un nou proiect sau sa inlocuiesti un coleg cat acesta este plecat in concediu going the extra mile iti ofera puncte bonus in randul colegilor si a superiorilor.

Majoritatea angajatilor isi duc la bun sfarsit task-urile care se afla in fisa postului, insa daca esti unul dintre cei care se implica, propune noi idei si isi asuma responsabilitati in afara rolului sau te poti transforma intr-un angajat greu de inlocuit” – Andy Teach, autor si content creator.

Fii cel/cea care are solutia problemelor

Daca esti mereu unul din acei colegi care indiferent de situatie incearca sa gaseasca cea mai buna solutie la o problema comuna din birou sau in cadrul departamentului sigur iti vei crea o imagine pozitiva in fata colegilor.

Bun/Buna la toate sau specialist pe o anumita arie?

Oricare ar fi varianta pe care o alegi, ambele te pot ajuta in planul tau de a deveni de neinlocuit la birou. Fie esti acel/acea coleg/colega care se pricepe la o varietate de lucruri diferite la birou, fiind astfel de ajutor nu doar colegilor din departamentul tau, dar si celorlalti sau poti fi acel/acea coleg/colega care este omul din echipa la care vin de fiecare data colegii cand ai o problema specifica pe care stiu ca doar tu o poti rezolva.

Leave a Comment

Your email address will not be published.