8 Lucruri importante fiecare angajator se așteaptă ca angajații să știe

octombrie 6, 2021 0 Comments

Angajați – Dacă ai deja câțiva ani de experiență în lumea corporativă, ai ști că există anumite lucruri pe care angajatorii se așteaptă întotdeauna să le știe angajații. Este posibil ca aceste așteptări ale angajaților să nu fie înscrise în politica companiei, dar aceste comportamente sunt date în toate circumstanțele.

Dacă ești nou în organizație și abia începi, este posibil să nu ghicești așteptările angajatorilor de la tine imediat. Trebuie să petreci ceva timp în organizație și trebuie să înțelegi cultura companiei, structura și modul în care funcționează lucrurile. Atunci puteți înțelege ce ar trebui sau nu ar trebui să faceți.

Pentru a vă facilita munca, suntem aici pentru a vă ajuta. În acest articol vom prezenta lucrurile pe care angajatorii le așteaptă de la tine chiar dacă nu le cunoșteai înainte.

Aveți grijă de ele, întrerupeți-vă, reflectați și apoi decideți măsurile pe care trebuie să le faceți (dacă există). Citirea acestui articol vă poate economisi ani de neînțelegere și mult efort pentru a înțelege angajatorul / angajatorii.

Înainte de a intra în lucrurile pe care le așteaptă angajatorii de la angajați, trebuie să știți de ce angajatorii așteaptă aceste lucruri de la angajați. Deci, vom începe cu ce și apoi vom vorbi despre ce .

De ce se așteaptă angajatorii de la angajați?

Da, suntem aici pentru a săpa găurile. Vom afla de ce angajatorii se așteaptă ca angajații să se comporte într-un anumit mod (vom explica în secțiunea ulterioară).

  • investiție

Când angajatorii angajează angajați, investesc mulți bani, timp și efort în ei. Așadar, în calitate de oameni de afaceri își doresc ca angajații lor să redea profituri bune investițiilor lor. Ma gandesc la tine. Când investiți banii într-un fond mutual bun, nu așteptați un ROI bun din investiția dvs.? „Desigur!” – ai spune. Astfel, angajatorii se așteaptă ca angajații să se comporte în moduri care să asigure un profit mare asupra investițiilor lor.

  • Sprijinul organizațional

Angajatorii doresc ca organizația lor să reușească și să continue mai mult timp. Pentru a menține sustenabilitatea organizației, au nevoie de oameni care să lucreze cu sârguință și să ofere valoare pe piața constant. Dacă nu aduc valoare pe piață, în curând vor rămâne fără afaceri. Astfel, ca angajatori se așteaptă ca angajații să își înțeleagă punctul de vedere și să acționeze în consecință.

  • Reducerea costurilor

Angajatorii nu doresc doar să câștige mai mulți bani; ei vor să economisească și mai mulți bani. Deci, dacă angajații nu înțeleg acest lucru și folosesc mai multe resurse decât este necesar, angajații nu sunt capabili să ofere pentru ce sunt angajați. Angajații trebuie să reducă costurile pentru a genera profituri mai bune.

  • Expansiune

Se spune că – „Dacă nu crești, te descompun”. Este adevărat atât pentru persoane, cât și pentru organizații. Dacă organizațiile nu cresc, acestea sunt din ce în ce mai mici în ceea ce privește impactul, valoarea și serviciul pentru clienți. Așadar, dacă angajați nu ajutați angajatorii să își atingă obiectivele, va fi dificil să mențineți o legătură cordială.

  • Livrare

Dacă aceste lucruri nu le faci chiar dacă nu ți se spune, nu vei putea să livrezi ceea ce aștepți să livrezi. Nimeni nu spune unui interpret de top că – fii un jucător de top, fă asta și fă asta. Ea iese acolo, înțelege nevoia orei și acționează. Și cine! Ea devine cel mai performant interpret al organizației.

Lucruri pe care angajatorii se așteaptă ca angajații să le știe

Acestea sunt elementele fundamentale pentru a deveni un angajat bun, indiferent dacă angajatorul dvs. se așteaptă să facă sau nu.

# 1. Deținerea locului

Chiar dacă sunteți angajat, angajatorul se așteaptă întotdeauna să vă asumați responsabilitățile care vi se acordă. Angajatorul nu merge la tine și îți spune că trebuie să te asumi și să fii proactiv, dar ar trebui să știi. Atunci când vi se dau responsabilitățile de a efectua, trebuie. În fiecare zi, este imposibil pentru șeful tău sau angajatorul tău să-ți spună că ar trebui să faci asta și nu ar trebui să faci asta. Trebuie să înțelegeți diferența dintre ceea ce trebuie făcut și ceea ce nu ar trebui să fie. Trebuie să acționați ca angajator al TU Inc., chiar dacă sunteți angajat al unei organizații. Asumați-vă de responsabilitățile angajaților dvs. și veți vedea diferența în rezultatele dvs. și în modul în care angajatorii dvs. comunică cu dvs.

# 2. Posibilitate Gândire

Angajatorul tău dorește să te gândești la trandafir, când există ghimpe. Pentru a fi un angajat minunat, trebuie să fii un gânditor de posibilități. Acum, dacă vă așteptați că ar fi scris în politica companiei, atunci este nebun. Nimeni nu scrie asta în manualul companiei. De exemplu, atunci când vedeți că echipa dvs. face o acțiune de recrutare și nu s-a întâmplat nimic de luni de zile, trebuie să vă atrageți și să motivați echipa să continue. Poate ați putea oferi câteva idei care ar ajuta echipa dvs. să regleze câteva lucruri și poate că vor obține rezultatele. Posibilitatea gândirii este un aspect important al unei companii de succes. Dacă angajații companiei nu se gândesc pozitiv, este dificil pentru o companie să susțină mult timp.

# 3. Nu partajați informațiile companiei

Acesta este un dat. Nu trebuie să împărtășiți nicio informație a companiei sau să folosiți nicio informație pentru propriul dvs. scop comercial. Cum ești angajat al organizației, este firesc ca angajatorii să aibă încredere în tine și să-ți comunice informații sensibile și confidențiale. Și ar trebui să îți păstrezi încrederea în tine. Dacă nu, poate nimeni nu ar ști, dar îți vei pierde propria încredere. Cel mai bun lucru de făcut este să înțelegeți valoarea acestor informații și să le lăsați în computerul de birou. Dacă aveți nevoie să purtați laptop, protejați-l cu parola, astfel încât nimeni să nu-l poată accesa acasă. Dacă ești sincer și de încredere, ai vedea că creșterea ta este și ea dată. Și nimeni nu te poate opri să devii un angajat extraordinar al companiei.

# 4. Cooperare

O organizație este ca o familie. Angajatorii sunt ca autoritățile familiilor, iar angajații sunt membrii familiei. Deci, dacă ești unul dintre angajați, ar trebui să te comporti ca un membru al familiei. Ar trebui să înțelegeți problemele cu angajatorii și să încercați să îi ajutați să o rezolve. Da, trebuie să îți conduci familia și nu ar trebui să tolerezi nicio nedreptate, dar cooperarea înseamnă o așteptare pentru a înțelege valoarea muncii tale, munca colegilor tăi și să te ajute reciproc să crească împreună. Lumea ține de interdependență. Nimeni nu poate exista singur. Fiecare dintre noi are nevoie de noi toți. O organizație nu poate fi condusă fără cooperarea angajaților. Dacă ezitați să acceptați acest lucru, pur și simplu citiți definiția de bază a organizației și citiți cuvântul „obiectiv comun”. Credeți că orice obiectiv poate fi comun fără cooperare?

# 5. Integritate

Majoritatea angajaților se luptă cu acest lucru, dar acesta este unul dintre lucrurile pe care angajatorii se așteaptă să le mențină angajații. Ce este integritatea? Este o abilitate de a face ceea ce spui că ai face dacă circumstanțele sunt în favoarea sau împotriva ta. Majoritatea angajaților fac justiție cu cuvintele lor atunci când situațiile sunt în favoarea lor. Ei promit și se livrează. Însă, când circumstanțele nu rămân în favoarea lor, ele devin panicoase și lucrul ușor de făcut în timpul panicii este să se ferească de sarcina pe care au promis că o vor îndeplini. Cel mai bun mod de a menține integritatea este de a promite mai puțin și de a oferi mai bine. Fii bărbat sau femeie cu mai puține cuvinte și cu mai multe fapte. Vorbeste mai putin. Când angajatorii tăi îți cer să zâmbești sau să dai din cap, dar să livrezi mai mult decât se așteaptă angajatorii tăi de la tine. Dacă poți lăsa toate celelalte, acest simplu gest te va ajuta să crești.

# 6. Servicii excelente pentru clienți

Angajatorii angajează angajați pentru ce? Da pentru livrarea unui serviciu excelent pentru clienți. Întrebați orice bancher care stă în acel colț al băncii dvs. și ea vă va spune că acesta este cel mai important lucru pe care îl face. Dar dacă sunteți într-o organizație care se ocupă cu diferite tipuri de clienți, abordarea centrată pe client este încă de o importanță absolută. Și nu este scris în manual că fiecare angajat ar trebui să ofere un serviciu excelent pentru clienți, indiferent de ce se întâmplă. În timp ce aveți de-a face cu un client, nu uitați, sunteți fața companiei. Este posibil ca clientul să nu-și cunoască angajatorul. Dar el te cunoaște și cum vorbești, mergi, livrezi, dai feedback, oferă detalii despre produs și te poți comporta cu el îți va spune totul despre companie.

El va cunoaște compania prin tine. De exemplu, ești un tip de marketing și mergi zilnic la piață și întâlnești noi clienți. Dacă gestul tău nu este prietenos și de susținere și dacă scopul tău este doar să smulgi banii din buzunarul clientului, crezi că ar avea încredere în tine? Nu. Așadar, tratați-vă cu toți clienții dvs. ca și cum sunteți cel care conduce compania. Dacă a auzit ceva în neregulă despre companie, oferiți un feedback cu politețe. Nu-ți pierde controlul și nu-ți lăsa clienții să treacă peste tine și compania ta și, în același timp, să furnizeze servicii excelente clienților, să ofere ceea ce doresc clienții.

# 7. Nu vorbește rău cu compania sau cu colaboratorii

Dacă ați dezvoltat acest obicei, opriți-l sau părăsiți compania. Dar nu te preface să fii fidel atunci când ești de fapt. Niciun angajator nu se așteaptă să spui lucruri rele despre companie. Chiar dacă faceți acest lucru cu membrii familiei, opriți-l imediat. Da, este viața ta personală și ai libertate de exprimare. Dar dacă continuați să faceți acest lucru mult timp, acesta va deveni în cele din urmă obiceiul dvs. și obiceiul nu cunoaște diferența dintre viața personală și cea profesională. Backbiting-ul poate fi reformulat ca fiind „nerecunoscător”. Este posibil ca firma pentru care spui să nu te trateze bine și să nu-ți dea taxele. Dar totuși oferă mâncare pe masa ta. Și dacă ești într-adevăr nefericit, de ce să nu-ți ia rămas bun angajatorilor?

Dacă nu lăsați compania să plece, înseamnă că mai aveți ceva de primit de la compania despre care știți că ar fi destul de greu de găsit afară! Și, de asemenea, nu vorbiți rău despre colegii tăi din spatele lor chiar și atunci când nu lucrează. Dacă vă confruntați cu orice problemă, discutați-le direct, dar nu spuneți nimic rău despre ei în spatele lor. Faceți acest lucru în schimb. Faceți o listă rapidă de ce sunteți recunoscător pentru compania dvs. (chiar și atunci când nu vă simțiți cu adevărat recunoscători) și pentru colegii dvs. de muncă (chiar și atunci când nu lucrează). Ar trebui să existe ceva bun în compania și colaboratorii dumneavoastră. Și apoi vorbește despre acea listă din spatele lor. În loc să răspândești cuvinte rele, răspândești cuvinte bune și acestea vor face minuni la timp.

# 8. Utilizarea corectă a timpului tău

Niciun angajator nu se așteaptă să vii târziu la birou și să pleci devreme. Nu există întotdeauna lucruri scrise în manualul de instrucțiuni. Dar când compania te angajează înseamnă că trebuie să lucrezi în timp ce lucrezi și să nu-ți pierzi timpul la locul de muncă. Cel mai bun mod de a vă folosi timpul este de a menține o structură din ziua în care a lucrat în organizație. Nu urmați structura nimănui. Ești unic și cu totul altfel decât alții. Faceți-vă singuri. Ar trebui să știți când sunteți cel mai productiv și când vă simțiți somnolent. Folosește-ți timpul productiv pentru a face sarcinile grele și dificile pe care poți avea tendința să le dai jos și să faci lucruri ușoare atunci când ești în mod amețit. Știi doar de ce te afli în statul de plată și tu, singur îți vei folosi bine timpul.

Leave a Comment

Your email address will not be published.